środa, 5 sierpnia 2015

Co nowego...

Ostatnio nie zamieszczam tutaj wielu nowości, ale wynika to z prac przygotowawczych do wystawy. Porządkuje posiadane informacje, uzupełniam braki. Przy tej okazji pojawiło się wiele nowych wątków, niezmiernie ciekawych - dowiedziałam się o kolejnych osobach zamordowanych w Katyniu, Auschwitz, o osobach walczących w Powstaniu Wielkopolskim. Są to osoby, z których możemy być dumni. Mnie taka duma rozpiera, że moi bliscy potrafili stanąć w obronie polskości. Mam nadzieję, że po oddaniu projektu uda mi się przygotować, choć króciutkie notki biograficzne o tych osobach. Warto upamiętnić ich bohaterstwo.
Wracając jednak do wystawy, miałam wiele pomysłów odnośnie przedstawienia naszej rodziny. Niestety w większości nie da się ich zrealizować. Ze względu na to, że brakuje mi wielu zdjęć, zdecydowałam się o nie publikowaniu żadnych, aby projekt był jednolity. Miałam zamiar pojechać w kilka miejsc, aby odnaleźć pewne dane, ale został skrócony termin oddawania prac do połowy sierpnia, więc i te plany musiały ulec zmianie. Pomimo tego postaram się przedstawić, jak najrzetelniej historię naszej rodziny, na podstawie aktualnego stanu mojej wiedzy i informacji, które uda mi się zebrać do tego czasu.
Jeśli ktoś ma ochotę włączyć się w ten projekt, bardzo serdecznie zapraszam. Nie potrzeba wiele, jeśli widzicie w wykazie, że brakuje jakieś daty, a może ktoś nie został dodany, proszę o informację. Bardzo mi to ułatwi pracę.
Aha, i jeszcze ważna rzecz, w projekcie tak, jak i na stronie nie zostaną opublikowane daty dotyczące osób żyjący, proszę się nie obawiać ;-)
Pozdrawiam, Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz